Maya Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 Hvis du klikker på pilen ved navnet ditt oppe på høger og velger Personal Messages jeg tror det hjelper og...Så roligt at dere traff!Min sønn heter også Johannes fordi da han kom etter fødsel fra vsken han allerede lagde lyuder så tehnkte jeg at de der blir flink å snakke og tenkte på en eller annen som var flink til å snakke så tenkte jeg på Johannes døperen... så blev det.Den andre sønnen valgte selv navnet ... fordi han smilte ove hele fjesen (eller var det mage plage) hver gang vi kom til Mikael da vi leste gjennom navnelistene. Så Michael blev det. Way to go!
Maya Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Vennligst ta bort vår snø.In Finland the strawberries are blooming again and making berries! Here it just rains and right now it is pretty warm too. The weather is really weird these days! I dont think the Farmers managed to get everything in ok as it has been raining all summer. The river close by is still on the top level. When teh winter cames they ave to get the level very much lower or there will be a huge flod. usually we have a bit snow at this time. The snowstorm in USA was really a suprise and weird too.
Recommended Posts